close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ALL on 4 – טיפולי שיניים ביום אחד

מערכת שורשי סיוון, תשעה28/05/2015

היום בעזרת טיפולי שיניים מתקדמים בשיטת All on 4 אפשר ליהנות מטיפולי שיניים ביום אחד ולחסוך כאב רב

תגיות:
טיפול all on 4
צילום: יח" החברה
אנשים אשר סובלים מכאבי שיניים וזקוקים להשתלות שיניים מפחדים מאד לגשת לטיפול. הפחד מהטיפול נובע מכמה סיבות ובהן הכאב הצפוי להם בעת הטיפול ולאחריהם, משך הטיפול שלא יאפשר להם לתפקד כראוי ומובן שישנו חשש ממחיר הטיפולים. היום בעזרת טיפולי שיניים מתקדמים בשיטת All on 4 אפשר ליהנות מטיפולי שיניים ביום אחד ולחסוך כאב רב.

מהם טיפולי All on 4
טיפולי All on 4 הם טיפולי השתלת שיניים שמשתמשים בארבעה שתלים. הטיפולים עצמם מתבצעים ביום אחד מה שמאפשר למטופל לחזור מהטיפול עם שיניים מלאות בלי צורך בטיפולים מתמשכים (למעט ביקור חוזר וביקורות שגרתיות אחת לתקופה). כדי לבצע את הטיפול רופא השיניים לוקח נתונים מקדימים מבדיקות והדמיות, מתכנן את הטיפול וכשהמטופל מגיע הוא מבצע את ההשתלה ביום אחד.

בעת הטיפול מחדיר רופא השיניים שני שתלים קדמיים בזוית של 90 מעלות ושני שתלים אחוריים בזוית של 45 מעלות. ארבעת השתלים מעניקים מבנה יציב שעליו יכול להלביש הרופא את מבנה השיניים במהירות ובמינימום כאב. כבר ביום הטיפול יכול המטופל לחזור לשגרת חייו כשאין צורך בלקיחת ימי מחלה להתאוששות.

יתרונות לשיטת הטיפול All on 4
מינימום כאב– כמעט כל מי שזקוק לשתלים בשיניים מפחד מהכאב הצפוי בעקבות הטיפול. הכאבים הנלווים לטיפולי השתלות השיניים הם תוצאה של שתלים רבים שחודרים לעצם והעובדה כי האזור מטופל לאורך זמן. בהשתלות שיניים ביום אחד הכאב מינימלי כיוון שמבצעים מעט חדירות ללסת והטיפול קצר מאד (כלומר האזור נסגר מיד לאחר הטיפול ולא נשארת רגישות).

טיפול מהיר– שלא כמו טיפולי השתלות שיניים בשיטה המסורתית, השתלות בשיטת All on 4 מתבצעים ביום אחד כאשר לאחר תקופה מבצע הרופא טיפול נוסף ובחינת הצלחת הטיפול. כיוון שהטיפול מהיר אין צורך באובדן ימי עבודה והכאב לא נמשך לאורך תקופה ממושכת.

חיסכון בעלויות נלוות– גם אם טיפולי השיניים ביום אחד אינם זולים מטיפולים מסורתיים, הם מאפשרים למטופלים להימנע מאובדן ימי עבודה הנובעים מהכאב ומהצורך להגיע לטיפול ולכן אפשר לומר כי ישנו חיסכון בעלויות הנלוות לטיפול.
התאמת הטיפול לאנשים עם חרדות – אנשים אשר זקוקים לטיפול שיניים ולא מגיעים אליו מתוך חרדה מוצאים כי טיפול ביום אחד הוא משהו שאפשר להתמודד איתו טוב יותר מאשר טיפול ממושך.
מדוע לא כל הרופאים מבצעים השתלת שיניים ביום אחד?

כל מי שזקוק לטיפולי השתלות שיניים יכול להעלות את השאלה מדוע לא כל רופאי השיניים מבצעים השתלות ביום אחד. התשובה לשאלה זו היא פשוטה למדי וקשורה ברצון של רופא השיניים להתמקצע.

כמו כל הרופאים, גם רופאי השיניים לומדים את הבסיס לרפואת שיניים במהלך הלימודים. רופאים אשר מחליטים להתמקצע בתחום מסויים כמו למשל השתלות שיניים ביום אחד צריכים להגיע להשתלמויות בנוסף ללימודי הבסיס שלהם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה